Aktuelt
Reflektor-pakken fra GBreflektor skoleutvikling tar utgangspunkt i skoler som ikke lykkes med å skape og opprettholde et trygt læringsmiljø ofte mangler effektive organisatoriske rammer for arbeidet med læringsmiljøet.
Motta nyhetsbrev
Kontakt oss!

GBreflektor skoleutvikling
Gaute Bjørnsen

Mobil: + 47 901 87 654

gaute.bjornsen@gbreflektor.no

Samarbeidspartnere

Oslo kommune – utdanningsetaten

Questback - profesjonelle netbaserte spørreundersøkelser

Ferd sosiale entreprenører
GBreflektor skoleutvikling er tatt opp i Ferds sosiale entreprenører, og mottar utviklingsstøtte fra fondet for viktige samfunnsmessige tiltak.

WebTotal
WebTotal - Joomlaeksperten.com står for teknisk utvikling og support av nettstedet

UCommunication - lederutvikling og kommunikasjon www.ucomunication.no